Kære svømmere på K1 og K2
I anledning af sommerferien inviteres alle svømmere på K1 og K2 til sommerafslutning med hygge og aftensmad.
Samtidig får vi mulighed for at sige ordentligt farvel til Nicklas og ønske ham held og lykke fremover.
Tid og sted
📅 Torsdag den 2. juli 2026
📍 I klubben eller ude foran på græsset (alt efter vejret)☀
⏰ Efter træning omkring 17.30 - 19.00
Af hensyn til maden er tilmelding nødvendig. Tilmelding bedes ske senest den 1. juli 2026.
Bemærk, at arrangementet er for svømmerne og trænerne.
Vi håber at se rigtig mange til en hyggelig afslutning på sæsonen og til at sende Nicklas godt videre.
🏊🏊♂️🏊♀️